Túlanie sa v mrakoch
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 51 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Skoro novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 09. január 2022. Publikované v Volovské vrchy

... z hrebeňa dal nohám zabrať.      Chvíľu sme posedeli, pokecali a havkáči sa naháňali na lúke pred nami. Jedna hodina popoludní. To som ráno Slavovi vravel, že o desiatej budeme doma. Šlí sme západným ...

Túlanie sa v mrakoch

Uverejnené 02. október 2021. Publikované v Slanské vrchy

... naozaj po hrebeni. Sem tam hore, sem tam dole. Nefúkalo, slnko svietilo a ja som sa už tešil na Rokytovú, kde som už bol. O niečo málinko pod pol hodinu (presne 29 minút) som už bol pri značke Rokytová ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... podliezol, ja nie. Vyšiel som na chodník a vlčie stopy tam boli znova. Po nejakých troch hodinách som došiel na Trohánku. Dal som si dole batoh, sadol som si v prístrešku. Teplota už dávno nebola taká ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... vrch s krásnym výhľadom na jazerá v Čani a v Geči a aj na Košice. K autu v Skároši sme došli vo veľmi dobrom čase! Boli len dve hodiny popoludní. Štatistika túry: Prejdených: 25,7 km (podľa GPS) Stúpania: ...

Cez Vlašskú lúku

Uverejnené 14. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

...     Vyvaroval som sa chybám, ktoré som urobil minulý večer, teda konkrétne týchto troch: Hodinky, predtým ako som si ich dal na ruku, som vložil do vrecka. Jeden koniec hamaky som si prestrčil ...

Mierny výstup na hrebeň

Uverejnené 12. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... popruhy, že som na druhý deň ráno… Zasa by som predbiehal. Nočná mrazivá teplota Samozrejme bol som zvedavý koľko stupňov je. Tak som si dal dole z ruky hodinky, aby sa prispôsobili teplote okolia. Hodinky ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... čelovku. Náučný chodník Po stopách našich predkov Z Košíc som vyrazil ešte pred 5 hodinou rannou, aby som vo Vyšnom Medzeve bol čo najskôr. Po nutnom vystrojení sa, som ešte skoro za tmy vyrazil.    ...

Klesanie, klesanie a znova len klesanie

Uverejnené 11. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... sa správali ako premiér, ktorý dokáže sľúbiť to, čo nikto, ale naozaj, nikto nesplní. 22. hodina Ten hukot, ktorý som počul už od príchodu na chatu, vydával generátor elektrického prúdu. Ak som ho ...

Zabijácky traverz

Uverejnené 10. október 2020. Publikované v Malá Fatra

...  Ráno som sa zobudil skoro, tak ako som chcel. Pripraviť si raňajky, naraňajkovať a zbaliť sa, mi trvá približne hodinu. Už o 06:40 h. som bol pripravený vyraziť. Prišiel som k rozcestníku a zvažoval ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

...     Ja som sa o konečnej trase dozvedel o niečo viac ako dve hodiny pred odchodom. Trocha som bol sklamaný, lebo som chcel vidieť Rozsutec. Spýtal som sa sám seba: „Mám byť v Malej Fatre a nevidieť ...

Útulňa Drina, chata Čergov a dobrí ľudia

Uverejnené 30. august 2020. Publikované v Čergov

... hodinu. Chcel som byť na Drine, čo najskôr. Od chaty Encián som odchádzal o 06:21 h. na Drinu som došiel o 07:05 h. Útulňa Drina Búda, ktorá najprv slúžila na uskladnenie náradia pri výsadbe lesa ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... lebo som nechcel byť od dymu. Trocha divné, ale je to tak. Tam som sa zbalil a pokračoval ďalej po červenej značke. Zdržal som sa niečo vyše hodinky. Smer Chochuľka Bol som na hrebeni, tak som sa ani ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

... A to bolo prosím pekne ešte len niečo po ôsmej hodine ráno! Dve hodiny cesta hore, takže si museli pekne privstať. Na dôvažok Jozef mal 67 rokov a Michal 72. Na taký vek to je celkom pekný výkon.    ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

... kde už bolo o trocha viac svetla. Útulňa pod Minčolom Oproti mne bola útulňa pod Minčolom. Bolo osem hodín večer. Ešte také dve hodiny a budem ležať v hamake. Nájdem vodu, niečo si uvarím, urobím si ...

Klesania v daždi

Uverejnené 17. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

Klesania v daždi Bol som najedený, ohník dohorieval, zmrákalo sa. Sedem hodín večer, už určite nikto nepríde. Tak som sa vyzliekol… Klesania v daždi Predchádzajúce časti: Cestami necestami na ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... mieste. Odtiaľto „už len“ trocha stúpania a som tam. A naozaj som to skoro stihol. Pri chate som bol o 20:03 h. teda cesta mi trvala presne 1 hodinu od zemľanky pod Harbom. Nerušená noc pod prístreškom ...

Partizánskym chodníčkom

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... už nevedel dočkať. Bolo už dosť hodín, zatiahnuto. Stmievalo sa.      Pod Harbom je ďalšia partizánska zemľanka a stôl s lavicami, kde som bol pri mojej minulej výprave. Konečne som došiel na lúku, ...

Cesta hore, dole, hore a zasa dole

Uverejnené 10. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... som batoh, vybral papučky, vyzul sa. Pil som čistú pramenistú vodu a jedol som cereálne tyčinky. Odpočíval som. Tých 450 výškových metrov, ktoré som zišiel za hodinu a trištvrte dali mojim kolenám zabrať. ...

Noc pod tajomným Oblíkom

Uverejnené 09. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... nie odpočinutý. Veranda chaty mi trocha clonila svetlo, ktorým bola celá Lúka pod Oblíkom zaliata. Pozrel som sa na hodinky bolo len niečo po druhej hodine nad ránom. Mesiac vyšiel spoza kopca a celú ...

Na pivo okolo Praporca

Uverejnené 08. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... so zlatavým mokom a peknou penovou čapicou.    Od chaty Javorová mi to trvalo približne jednu hodinu a 10 minút, čo je podľa mňa celkom slušný výkon, s batohom na chrbte. Odpočinok pri pive Prvé ...