Galmus, Poráč, Suchinec, Zlatý stôl, Skalisko - Volovské vrchy
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 28 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 2

Novoročný výstup na Kojšovskú hoľu

Uverejnené 01. január 2020. Publikované v Volovské vrchy

... klesám a ďalší hríbik. Chata Jahodná 50 minút. Zasa 50 minút? A to som už 10 minút na ceste. Je rozdiel Chata Jahodná a Jahodná kopec! Kedy mi to vlastne ide autobus? O 14:55 h! Takže mám 55 minút na ...

Hrebeňom Vihorlatu

Uverejnené 30. august 2019. Publikované v Vihorlat

... batohom. Ja som pokračoval smerom do sedla Rozdiel, Malo mi to trvať 50 minút a bol som v celkom dobrom rozpoložení. Bolo skoro päť hodín poobede a už nebolo tak horúco. Pivo a aj odpočinok urobili svoje. ...

K Vihorlatu

... začínala. Záleží na uhle pohľadu. Vošiel som do lesa. Teplota sa citeľne znížila. Prešiel som Rozdielňu (785 m) a pokračoval cez Malý Peňažník (738 m). Tu sa začínal zaujímavý úsek plný skalných útvarov. ...

Kujavy a Lízaný kameň

Uverejnené 06. júl 2019. Publikované v Slanské vrchy

... Chate Hermanovce. Niečo by som si dal, aj na jedenie. aj na osvieženie. Žiaľ čo chcem ja a čo môžem dostať, sú dve úplne rozdielne veci. V celom areály nikde nikoho. Tak som si sadol na lavicu pred chatou. ...

Okolo Čiernej hory a Oblíka

Uverejnené 23. marec 2019. Publikované v Slanské vrchy

... o 09:38 h. 7° C. Je to sakramentský rozdiel oproti teplote, ktorá tu panovala 22. 01. 2019 (o 09:03 h., -12° C).    Prejdi kurzorom myši ponad obrázok senníka, zobrazí sa senník v zime. Sadol som ...

Zimný prechod Čiernej hory

Uverejnené 23. január 2019. Publikované v Slanské vrchy

... by som bol ušetril? A aj voda by bola kvalitnejšia, ako tá zo snehu. Ochutnal som ju. Bola dobrá a teplá (rozdiel oproti okolitej teplote bol 18 stupňov Celzia). Mea culpa. Keby sme vedeli, čo nás čaká, ...

Zrýchlený presun

Uverejnené 23. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

...  Stopy v snehu Ešte za svetla som prešiel okolo prvej horárne. Kým som prišiel k druhej už sa zotmelo a to bol rozdiel len 34 minút. Priebežne som kontroloval čas. Ešteže som poznal túto cestu a vedel ...

Cyklotúra, do Maďarska cez kopce

Uverejnené 20. máj 2017. Publikované v Cyklistika

... veľmi dobrá a už som cítil každú jednu nerovnosť. Lavičky na Slovensku Lavičku som našiel. Pod prístreškom na zastávke autobusov. Oproti dedinám za hranicou, to bol neskutočný rozdiel. Aby som zas ...

Ide sa na Kloptaň

Uverejnené 29. október 2016. Publikované v Volovské vrchy

... km. Trocha rozdiel nie?      V sedle som zo seba zhodil batoh aj topánky. Topánka ma už po včerajšku a najmä predvčerajška začínala omínať. Podozrenie som mal na ponožku, ktorá mohla byť čiastočne ...

Bez vody

Uverejnené 29. august 2016. Publikované v Slovenský kras

... aj celtu. Nezdá sa, ale celta urobí rozdiel okolo 5 stupňov k dobru. Samozrejme, záleží aj od okolitej teploty. Zamračené ráno Ráno som sa zobudil za svetla. Na variči sa mi varila pohánka. Počas čakania ...

K Zádielskej planine

... hladkým povrchom v pätcípom okvetníku. Deti, ktoré radi pomáhajú pri zebre lesných plodov, sa musia ako prvé naučiť rozdiel medzi týmito dvoma plodmi.      Dorazil som k Zajačej bráne. 45 minútová ...

Silickou planinou

Uverejnené 28. august 2016. Publikované v Slovenský kras

... recutita. Vošiel som do lesa a už po pár metroch bolo cítiť rozdiel teplôt. Odhadoval som to aj na takých 5-6 stupňov. Slnko na mňa už nesvietilo priamo a ani okolitá zem nebola vyhriata.    Už sa ...

Z Voniacej Martinovou dolinou

Uverejnené 03. august 2016. Publikované v Muránska planina

... len 1 hodinu a 5 minút. Aspoň k Pasekám. Pozeral som sa na klesanie. Voniaca 1 025 m, Paseky 475 m, rozdiel 550 m. Moje nohy sa znova môžu tešiť na krásne klesanie.    Našťastie počas noci v hamake ...

Cesta k chate Havrané

Uverejnené 24. júl 2016. Publikované v Muránska planina

... krokom k Salašnej Z Červenej Skaly som sa vybral po starej známej žlto-zelenej trase smerom k Salašnej. Už som tadiaľto šiel v zime, takže som vedel, že značka prechádza cez miestny kameňolom. Na rozdiel ...

Novoročný výstup na Šimonku

Uverejnené 01. január 2016. Publikované v Slanské vrchy

... ktoré sa rozlievajú aj po chodníčkoch. To isté sme zažili aj v roku 1987 počas trampu Makovica - Šimonka (Slanské vrchy). Všetko je pekne zachytené v Kronike T. O. Stratené údolie.    Rozdiel bol len ...

V obkľúčení koní, Muránska planina

Uverejnené 25. august 2015. Publikované v Muránska planina

... nakoniec sme sa odpútali od koní. Prešli sme cez Veľkú lúku, ktorá bola obsypaná svetlofialovými kvetmi Jesienky obyčajnej. POZOR! Veľmi jedovatá rastlina, nezamieňať so Šafránom spišským.    Rozdiel ...

Zimný vander, Muránska planina - k Veľkému Cigánovi

Uverejnené 22. február 2015. Publikované v Muránska planina

... k poľovníckej chate Maretkina, ktorá je presne oproti hradnému bralu. Delí ich len Suchý dol, Dolinský potok a výškový rozdiel 438 m dole a 465 m hore k Poludnici. Došiel som na križovatku ciest. Jedna ...

Tramp okolo Zlatej Bane - Cesta na Grimov laz

Uverejnené 01. november 2013. Publikované v Slanské vrchy

... na oheň a urobil dobrý uhlíkový základ pre skvelú pahrebu. Novis sa usilovne fúkal do samonafukovacej karimatky. Aj my ostatní sme si nafúkli svoje vlastné, no na rozdiel od Novisovej, naše vzduch v sebe ...

Ostrov Manitoulin a Wikwemikong POW-WOW

Uverejnené 27. september 2013. Publikované v Kanada

... jeho tanec.      Pozreli sme si Kačací tanec, ktorý nasledoval po Sovom tanci. Ja osobne som veľký rozdiel nevidel. Poobšmietali sme sa okolo a urobili sme pár fotiek. Spolu s Johnnym sme mali na sebe ...

Prílet do Toronta

Uverejnené 29. jún 2013. Publikované v Kanada

... Na rozdiel od Slovenska boli štyri resp. tri pruhy pre jeden smer jazdy. Vliekli sme sa ako sopeľ a to doslova. Bol piatok a tak skoro všetci Torontťania sa vybrali na vidiek a cesty boli upchaté. Časom ...